مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-15سياسي

کواکبیان: باید برای حضور حداکثری و مشارکت بیش از پیش در انتخابات تلاش کنیم


دبیرکل حزب مردم سالاری در نشست کمیته بین الملل خانه احزاب با اشاره به انتخابات اسفند ماه سال جاری و اهمیت آن گفت: لازم است برای افزایش حضور حداکثری و مشارکت بیش از پیش مردم تلاش کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، هفتمین نشست کمیته بین الملل خانه احزاب به میزبانی حزب مردم سالاری برگزار شد.

مهدی عرب صادق مشاور رسانه ای خانه احزاب ایران در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت که این نشست با حضور بیش از 20 نماینده از احزاب سراسر کشور و به دعوت حزب مردم سالاری برگزار شد.

عرب صادق تاکید کرد: در ابتدای این نشست فرید شهاب رییس کمیته بین الملل خانه احزاب اقدام اهانت آمیز یک شهروند سوئدی در اهانت به قرآن مجید را محکوم کرد و گفت که بروز این گونه وقایع در غرب ماحصل سیاست های اسلام ستیزانه آنهاست، این در حالی است که در کشورهای مسلمان هیچ گاه شاهد توهین و یا برخوردهای ناصواب با سایر ادیان نبوده و نخواهیم بود و آزادی واقعی که غرب از آن سخن می گوید و به آن عمل نمی کند.

مشاور رسانه ای خانه احزاب ایران ادامه داد: شهاب همچنین کسب تجارب ارزشمند روسای کمیته ها و اعضای سابق را از جمله اقدامات مورد توجه کمیته حال حاضر عنوان کرد و افزود که به همین دلیل تلاش کردیم جلسات مبسوطی را با روسای قدیم کمیته بین الملل داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کواکبیان: باید برای حضور حداکثری و مشارکت بیش از پیش در انتخابات تلاش کنیم

کواکبیان: باید برای حضور حداکثری و مشارکت بیش از پیش در انتخابات تلاش کنیم