مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 09:352023-07-04سياسي

نماینده مجلس : قرار است به میلیون ها افغانستانی مقیم ایران تابعیت سیاسی داده شود؟


طرح سازمان ملی مهاجرت با دادن تابعیت سیاسی به افغانستانی های مقیم ایران ، تنها به دنبال انتقال جمعیت و قانونی کردن حضور میلیون ها تبعه افغان در ایران بدون هر گونه نگرانی در خصوص مهاجرت سالانه 150 تا 200 هزار ایرانی متخصص و وضعیت میلیون ها ایرانی خارج از کشور است.

- نماینده مجلس : طرح سازمان ملی مهاجرت با دادن تابعیت سیاسی به افغانستانی های مقیم ایران ، تنها به دنبال انتقال جمعیت و قانونی کردن حضور میلیون ها تبعه افغان در ایران بدون هر گونه نگرانی در خصوص مهاجرت سالانه 150 تا 200 هزار ایرانی متخصص و وضعیت میلیون ها ایرانی خارج از کشور است.

محمود احمدی بیغش نماینده مجلس در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: کارشناسان می گویند، طرح سازمان ملی مهاجرت تنها به دنبال انتقال جمعیت و قانونی کردن حضور میلیون ها تبعه افغان در ایران، زمینه سازی برای اعطای تابعیت سیاسی به آنها بدون هر گونه نگرانی در خصوص مهاجرت سالانه 150 تا 200 هزار ایرانی متخصص و وضعیت میلیون ها ایرانی خارج از کشور است.

  رصد فضای سیاستگذاری و اجرایی کشور در برابر بالا رفتن بی قاعده و غیر طبیعی اتباع افغانستان در ایران موید این است که نه تنها اراده جدی در دستگاههای اجرایی متولی برای کنترل و مقابله با ورود بی‎قاعده و غیر قانونی افغان ها به ایران وجود ندارد که با نادیده انگاشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس : قرار است به میلیون ها افغانستانی مقیم ایران تابعیت سیاسی داده شود؟

نماینده مجلس : قرار است به میلیون ها افغانستانی مقیم ایران تابعیت سیاسی داده شود؟