مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:302023-06-25سياسي

اجرای طرح ویژه حفاظت و احیای محدوده تاریخی و فرهنگی شهر نایین


مجموعه ای از آثار تاریخی در شهرستان نایین وجود دارد و بر این اساس قرارداد طرح ویژه حفاظت و احیای محدوده تاریخی و فرهنگی شهر نایین اجرایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد کریمی، پیش از ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی با موضوع بررسی نحوه اجرای طرح تحقیقاتی نایین پژوهی و بررسی و برنامه ریزی حفظ و بهره برداری از بناهای دارای ارزش فرهنگی و تاریخی و صیانت از میراث معنوی شهرستان نایین، اظهار داشت: با توجه به دستور کار جلسه موضوع اول در خصوص همایش نایین پژوهی، این اقدام بسیار به جا و لازم است که باید از پتانسیل های نایین که تاکنون خفته و مغفول مانده استفاده کنیم که این دست پژوهش ها می تواند در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان نایین بسیار کارگشا باشد.

وی ادامه داد: بایستی از ظرفیت نایینی های مقیم شهرها و استان های کشور و حتی خارج از کشور که دارای دغدغه توسعه نایین هستند و نسبت به زادگاه خود حساس بوده و تعلق خاطر و احساس وظیفه می کنند، استفاده کرد و از جمله دغدغه های دولت سیزدهم و مجموعه فرمانداری نیز استفاده از ظرفیت چنین افرادی است.

فرماندار شهرستان نایین در ادامه در خصوص دستورکار دیگر جلسه بیان کرد: حفظ و بهره برداری از بناهای دارای ارزش فرهنگی و تاریخی و صیانت از آثار معنوی در شهرستان نایین دارای جایگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ویژه حفاظت و احیای محدوده تاریخی و فرهنگی شهر نایین

اجرای طرح ویژه حفاظت و احیای محدوده تاریخی و فرهنگی شهر نایین