مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 14:202023-07-03اقتصادي

مستاجران چشم انتظار میوه درخت مسکن ملی/اینجا همه معطل پیمانکارند


افزایش بی حساب وکتاب اجاره بها حتی در مناطق کمتر برخوردار و نبود نظارت بر قیمت ها سبب نگرانی مستأجران شده و آنها چشم انتظار تحقق وعده دولت و خانه دارشدن با اجرای طرح نهضت ملی مسکن هستند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- بهرام قربانپور: ماه های تیر و مرداد که می رسد روزهای پُر التهابی برای مستأجران است، خانه دارشدن رؤیای شیرینی است که باتوجه به نجومی شدن قیمت ها، شاید برای عده ای هیچگاه محقق نشود.

چند ساعتی از طلوع خورشید نگذشته بود که به بهانه تهیه گزارش در پوشش مستأجر - خبرنگار در جستجوی خانه ای راهی کوچه و خیابان شهر رشت شدم.

سوار تاکسی خودم را به محلات پایین دست شهر رساندم، داخل خودرو پچ پچ یک زوج جوان نظرم را جلب کرد، از نوع صحبت ها و گره های ذهنی که داشتند، کاشف عمل آمد که با هم درد مشترکی داریم، به دنبال حس کنشگری باب گفتگو را با این زوج جوان باز کردم، زوجی که تازه به خانه بخت رفته بودند و یک ماهی می شد که دنبال خانه می گشتند.

شرایط اقتصادی به گونه ای است که تهیه یک مسکن 40 متری در پایین ترین نقطه شهر هم آرزو شده محمدرضا که به شدت از افزایش قیمت اجاره بها گلایه مند است، می گوید: شرایط اقتصادی به گونه ای است که تهیه یک مسکن 40 متری در پایین ترین نقطه شهر هم آرزو شده و قیمت ها بدون حساب و کتاب ارائه می شود و هیچ سنخیتی با اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستاجران چشم انتظار میوه درخت مسکن ملی/اینجا همه معطل پیمانکارند

مستاجران چشم انتظار میوه درخت مسکن ملی/اینجا همه معطل پیمانکارند