مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 16:152023-07-22اقتصادي

ورود فاضلاب شهرک های صنعتی البرز به کانال های کشاورزی نظرآباد


انتهای سیستم فاضلاب دو شهرک صنعتی به کانال کشاورزی متصل است که قسمتی از آن خواسته یا ناخواسته در بخش کشاورزی مصرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد محمودی در گفت وگو با اشاره به فعالیت دو شهرک صنعتی در نظرآباد اظهار کرد: در حال حاضر شهرک صنعتی دولتی نظرآباد با 240 هکتار وسعت و 160 واحد فعال و همچنین شهرک صنعتی خصوصی سپهر با حدود 400 هکتار وسعت و بیش از 200 واحد فعال در این شهرستان فعالیت دارند.

وی با اشاره به ضرورت تجهیز شهرک های صنعتی به تصفیه خانه فاضلاب گفت: طرح اگوی فاضلاب شهرک نظرآباد کامل و تقریباً استاندارد است ولی وضعیت تصفیه خانه شهرک سپهر به دلیل اینکه هنوز طرح شبکه فاضلابش تکمیل نشده مورد تأیید محیط زیست نیست.

وی اضافه کرد: بنابراین هر واحد صنعتی در شهرک سپهر باید به طور مجزا نسبت به احداث تصفیه خانه اقدام کند که با نظارت محیط زیست این اتفاق افتاده است.

این مسئول تاکید کرد: مشکلی که وجود دارد این است که فاضلاب هر دو شهرک صنعتی شهرستان نظرآباد وارد کانال های کشاورزی می شود.

وی بیان کرد: انتهای سیستم فاضلاب این دو شهرک به کانال کشاورزی متصل است که قسمتی از آن خواسته یا ناخواسته در بخش کشاورزی مصرف و بخشی هم توسط شرکتی خریداری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود فاضلاب شهرک های صنعتی البرز به کانال های کشاورزی نظرآباد

ورود فاضلاب شهرک های صنعتی البرز به کانال های کشاورزی نظرآباد