مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 17:352023-07-19سياسي

ضرورت رفع موانع جذب دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه ها


دبیر هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان خوزستان، ضرورت رفع چالش ها و موانع پیش روی جذب دانشجویان غیر ایرانی در دانشگاه ها تاکید کرد.

- دکتر رحیم قاسیمه، در نشستی به منظور بررسی موانع و چالش های پیش روی جذب دانشجویان غیرایرانی، رفع چالش ها و موانع جذب این دانشجویان را ضرورتی مهم دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی خاطرنشان کرد: سرانه جذب دانشجویان خارجی، یکی از معیارهای مهم رتبه بندی جهانی دانشگاه ها است و در این زمینه لازم است برنامه ریزی های لازم برای رفع موانع جذب دانشجو و همچنین معرفی جاذبه های فرهنگی و اجتماعی استان خوزستان و دانشگاه های منطقه، انجام شود.

دکتر رحیم موسوی نیا، مدیر همکاری های روابط بین الملل دانشگاه شهید چمران اهواز نیز در این نشست به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده این دانشگاه در جذب دانشجویان غیرایرانی پرداخت.

این نشست با حضور دکتر سیدمحمد صفی الدین اردبیلی، مدیر فرهنگی، دکتر قاسم نجفی کارشناس نظارت و ارزیابی دانشگاه شهید چمران اهواز، جاسم خالدی کارشناس دفتر همکاری بین الملل، مجتبی پورحمزه و مظفر حسین پور کارشناسان دبیرخانه هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان همراه بود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رفع موانع جذب دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه ها

ضرورت رفع موانع جذب دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه ها