مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 13:402023-06-25پزشكي

نظارت 62 اکیپ بازرسی دامپزشکی بر کشتار دام عید قربان در سیستان و بلوچستان


مدیر کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان در نشست خبری گفت: دستیابی به امنیت غذایی با کاهش عوامل خطرساز ناشی از بیماریهای واگیر دامی و مشترک ، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان در نشست خبری گفت: دستیابی به امنیت غذایی با کاهش عوامل خطرساز ناشی از بیماریهای واگیر دامی و مشترک ، بهبود شاخص های بهداشتی جامعه از طریق مداخله و حضور موثر در نظام سلامت با کنترل بیماریهای قابل انتقال بین انسان و دام و بیماری از مأموریت های اصلی دامپزشکی است.

غلامرضا سرگزی در نشست خبری افزود: تقارن عید سعید قربان در فصل گرما و زمانی که بیشترین احتمال برای شیوع و انتشار بیماری ها علی الخصوص تب کریمه کنگو وجودارد، بنابراین نیازمند دقت بیشتری در رعایت نکات و موارد بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری است.

وی بیان کرد: دامپزشکی استان با تشکیل و ساماندهی 26 اکیپ ثابت و 36 اکیپ سیار نظارت بهداشتی و شرعی متشکل از 31دکتر دامپزشک، 67 بازرس بهداشت گوشت و 15ناظر شرعی آماده ارائه خدمات شرعی و بهداشتی در خصوص سؤالات و مشکلات مردم در خصوص تهیه، ذبح و اطمینان از سلامت گوشت قربانی در عید سعید قربان هستند.

سرگزی اظهار کرد: مردم می توانند با مراجعه به این اکیپ ها و یا از طریق مراجعه حضوری به ادارات دامپزشکی و همچنین تماس با سام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت 62 اکیپ بازرسی دامپزشکی بر کشتار دام عید قربان در سیستان و بلوچستان

نظارت 62 اکیپ بازرسی دامپزشکی بر کشتار دام عید قربان در سیستان و بلوچستان