مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 14:502023-06-30سياسي

صنعت و معدن عامل مولد اشتغال پایدار است


صنعت و معدن موتور محرکه اقتصاد است و باید به صنعت و معدن نگاهی اندیشمندانه شود، زیرا این بخش به عنوان عامل مولد اشتغال پایدار در افزایش تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه نطنز در خطبه های این هفته نماز جمعه نطنز با تبریک دهه ولایت و عید غدیر خم اظهار کرد: گرامیداشت ایام عید امامت و ولایت امروز بیشتر از ایام و مناسبت های دیگر در بین مردم و جوانان حائز اهمیت است، ما در اسلام هر آنچه داریم از برکت غدیر خم است چراکه اگر این واقعه عظیم و تاریخی اسلام در غدیر خم نبود امروز شاید شاهد سایر مناسبت های مذهبی نیز نبودیم.

وی بابیان اینکه امروز باید همه ما مبلغ غدیر باشیم افزود: یکی از اصلی ترین رسالت ها و اولویت های دستگاه های متولی غدیر، مردمی کردن فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و مشارکت با ادارات و ارگان ها بوده و برای همین تلاش شود تا مردم محور اصلی برنامه های عید غدیر باشند.

یعقوبی تصریح کرد: در هفته حقوق بشر آمریکایی قرار داریم، حقوق بشر امروز ابزار جنایت آمریکا شده است که حتی به فرمانده ناوی که هواپیمای ایرباس حامل مردم مظلوم ایران را هدف قرار داده، نشان شجاعت می دهد و آن طرف ژست دلسوزی حقوق بشر می گیرد، این ابرقدرت پوشالی که هرروز به افول خود نزدیک می شود هر جا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت و معدن عامل مولد اشتغال پایدار است

صنعت و معدن عامل مولد اشتغال پایدار است