مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 22:152023-07-17اقتصادي

برنامه ریزی برای12هزار بازدید از مراکز فرآورده های خام دامی ایلام


رییس اداره دامپزشکی شهرستان ایلام از برنامه ریزی برای انجام 12 هزار بازدید نظارتی از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در شهر ایلام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر بگ محمدی عصر دوشنبه در جلسه بررسی بخش های مختلف نظارت در دامپزشکی ایلام با حضور مدیرکل دامپزشکی استان و دیگر معاونین دامپزشکی استان اظهار کرد: مطابق برنامه ریزی های انجام از سوی دامپزشکی استان ایلام، امسال یکی از مهمترین اولویت های دامپزشکی استان افزایش اکیپ ها، نظارت ها، بازدیدها، نمونه گیری ها در بخش نظارت بر تولید و عرضه فرآورده های خام دامی است.

وی گفت: بر همین اساس برنامه ریزی لازم برای انجام افزایش 3 برابری اکیپ های نظارتی در دامپزشکی شهرستان ایلام که دارای بیشترین مراکز عرضه و تولید فرآورده های خام دامی است، در سال 1402 صورت گرفته است.

برنامه ها بازدید و نمونه گیری از مراکز کبابی و رستوران ها بگ محمدی با اشاره به اینکه در سال جاری ماهانه 2 بار بازدید از مراکز کبابی و رستوران های مرکز استان پیش بینی شده است، افزود: پیش بینی می شود امسال سه هزار و 240 مورد بازدید در مجموع از این مراکز انجام شود.

وی با اشاره به اینکه همچنین برای نمونه گیری از مراکز کبابی و رستوران های شهر ایلام، هر چهار ماه یک بار نمونه گیری از این مرکز صورت خواهد گرفت، گفت: پیش بینی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای12هزار بازدید از مراکز فرآورده های خام دامی ایلام

برنامه ریزی برای12هزار بازدید از مراکز فرآورده های خام دامی ایلام