مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-21سياسي

افتتاح نخستین حسینیه جهادگران مازندران در بابلسر + فیلم


دبیر برگزاری نخستین حسینیه جهادگران مازندران گفت: هدف از راه اندازی نخستین حسینیه جهادگران، خدمت رسانی به عموم عاشقان اباعبدالله به ویژه افراد کم برخوردار جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، حجت الاسلام میکاییل محمدپور دبیر برگزاری نخستین حسینیه جهادگران استان مازندران، با تسلیم ایام عزاداری اباعبدالله الحسین، اظهار کرد: بی شک دهه اول ماه محرم با شور و شعور حسینی و عرض ارادت به سید و سالار شهیدان از بدو تولد با جان و روح تمام شیعیان و آزادگان جهان آمیخته است و از بابرکت ترین اوقات عمر و پرافتخارترین لحظات زندگی انسان ها محسوب می شود.

وی با بیان اینکه مکتب امام حسین(ع)، مکتبی پرعیار که نوکری بر آن مدالی پرافتخار بر خادمان آستانش است، افزود: با همین نگاه و باتوجه به رسالت جهادی نخستین حسینیه جهادگران استان مازندران را در شهرستان بابلسر و در دهه اول محرم امسال راه اندازی کردیم.

دبیر برگزاری نخستین حسینیه جهادگران استان مازندران اضافه کرد: هدف از راه اندازی نخستین حسینیه جهادگران، خدمت رسانی به عموم عاشقان اباعبدالله به ویژه افراد کم برخوردار جامعه است .

محمدپور بیان کرد: همچنین با هدف ارائه خدمات جهادی و فرهنگی با حمایت و پشتیبانی مسوولان، خیران و جهادگران در این راه پرافتخار قرار گرفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین حسینیه جهادگران مازندران در بابلسر + فیلم

افتتاح نخستین حسینیه جهادگران مازندران در بابلسر + فیلم