مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 12:302023-07-16اجتماعي

سند ملی کنترل و کاهش طلاق برای استان البرز نیازمند بومی سازی است


مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: استان البرز استانی مهاجرپذیر است، بنابراین باید سند ملی کنترل و کاهش طلاق بر اساس شاخص های مختلف استان بومی سازی شود.

- کرج- مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: استان البرز استانی مهاجرپذیر است، بنابراین باید سند ملی کنترل کاهش طلاق بر اساس شاخص های مختلف استان بومی سازی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جواد کاظمینی ظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی بررسی راهکارهای کاربردی و قابل اجرا جهت کنترل و کاهش آمار طلاق در استان اظهار داشت: علی رغم روند افزایشی آمار طلاق در سنوات اخیر، در سال گذشته روند آمار طلاق در استان البرز روند کاهشی بوده است.

وی با اشاره به اینکه می توان با اقدامات مؤثر و ارائه راهکارهای عملیاتی گام های مؤثری در این زمینه برداشت، خاطر نشان کرد: توجه به مقوله های مهم؛ آموزش و مشاوره در مراحل مختلف زندگی از جمله سنین نوجوانی و جوانی می تواند به برقراری ارتباط مؤثر و شناخت کافی منجر شود که باید بیش از پیش مورد توجه کانون های فکری و اندیشه ای قرار گیرد.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز با بیان اینکه سند ملی کنترل کاهش طلاق برای استان البرز باید بومی سازی شود، گفت: استان البرز استانی مهاجرپذیر است به طوری که سالانه بیش از 100 هزار نفر به جمعیت استان اضافه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند ملی کنترل و کاهش طلاق برای استان البرز نیازمند بومی سازی است

سند ملی کنترل و کاهش طلاق برای استان البرز نیازمند بومی سازی است