مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 12:502023-06-28حوادث

بازگشت چندباره مادر یوز تلف شده در میامی به محل حادثه


معاون طبیعی محیط زیست استان سمنان از بازگشت چندباره مادر یوزپلنگ آسیایی تلف شده به محل وقوع حادثه خبر داد و گفت: همکاران ما با اعزام به منطقه به دنبال این هستند که از وقوع تصادف برای یوز مادر و دیگر توله اش جلوگیری شود.

- مرتضی فرخی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: یوز مادر ممکن است برای 5-6 روز به محل تصادف توله اش که روز گذشته در جریان یک تصادف جاده ای تلف شده برگردد و از همین رو اقداماتی برای حفاظت از یوز مادر و دیگر توله اش در حال انجام است.

وی از رصد یک هفته ای تیم اعزامی محیط زیست با هدف جلوگیری از وقوع هر گونه حادثه جاده ای برای یوز مادر خبر داد و تصریح کرد: همکاران ما در شب ها با روشن کردن چراغ گردان ها و نورافکن هم به افزایش روشنایی مسیر تردد خودرو را و کاربران جاده کمک می کنند و هم مانع از حضور یوزپلنگ مادر در محل وقوع حادثه جلوگیری خواهند کرد.

معاون طبیعی محیط زیست استان خاطرنشان کرد: حضور روشنایی در منطقه و وجود چراغ های گردان سبب خواهد شد که یوز مادر و توله آن وارد جاده نشوند.

وی ضمن هشدار به رانندگان عبوری از این منطقه از آنان خواست با توجه به نصب تابلوهای محل عبور یوز، با سرعت تعیین شده از این محور عبور کنند.

فرخی با بیان اینکه مادر یوز تلف شده ظرف سه چهار روز آینده بعد از ناامیدی از یافتن توله اش معمولا به زیستگاه برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت چندباره مادر یوز تلف شده در میامی به محل حادثه

بازگشت چندباره مادر یوز تلف شده در میامی به محل حادثه