مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 12:052023-06-25بين الملل

عراق برگزاری کنفرانس بین المللی درباره اردوگاه الهول را خواستار شد


مشاور امنیت ملی عراق درخواست کرد، یک کنفرانس بین المللی درباره اردوگاه الهول سوریه تا پیش از پایان سال جاری میلادی برگزار شود.

- مشاور امنیت ملی عراق درخواست کرد، یک کنفرانس بین المللی درباره اردوگاه الهول سوریه تا پیش از پایان سال جاری میلادی برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، قاسم الاعرجی، مشاور امنیت ملی عراق در استقبال از الینا رومانوسکی، سفیر آمریکا در بغداد، حمایت آمریکا از عراق را در مورد پیشنهاد برگزاری کنفرانسی بین المللی درباره اردوگاه الهول سوریه تا پیش از اتمام سال جاری میلادی خواستار شد.

مشاور امنیت ملی عراق و سفیر آمریکا در این دیدار موضوعات مختلف و مسایل مهم مشترک دو کشور در راس آنها پرونده اردوگاه الهول سوریه را بررسی و تاکید کردند که کشورها باید اتباع خود را از این اردوگاه بازگردانند، همچنین دو طرف درباره استمرار همکاری های مشترک در زمینه مبارزه با تروریسم و تقویت همکاری ها میان عراق و آمریکا گفت وگو کردند.

الاعرجی در این دیدار تاکید کرد که رویکرد دائمی دولت عراق استمرار همکاری ها با جامعه جهانی با هدف تقویت امنیت و ثبات در منطقه خاورمیانه است و سیاست عراق بر منافع مشترک و روابط متعادل با کشورها استوار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق برگزاری کنفرانس بین المللی درباره اردوگاه الهول را خواستار شد

عراق برگزاری کنفرانس بین المللی درباره اردوگاه الهول را خواستار شد