مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-08پزشكي

دریافت مجوز 5 رشته تحصیلی جدید برای دانشکده علوم پزشکی اسدآباد


رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان اسدآباد از دریافت مجوز پنج رشته تحصیلی جدید از جمله رشته مامایی برای این دانشکده خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان اسدآباد از دریافت مجوز پنج رشته تحصیلی جدید از جمله رشته مامایی برای این دانشکده خبر داد.

دکتر الهه عزتی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بازبینی و اصلاح سند آمایش سرزمین، مجوز پنج رشته جدید کارشناسی و یک رشته کارشناسی ارشد برای این دانشکده گرفته شده که در سال های آینده به رشته های تحصیلی این دانشکده اضافه خواهد شد ضمن اینکه باید در بازه زمانی خود این رشته ها برای راه اندازی پیگیری شود.

وی تعداد رشته های تحصیلی فعلی این دانشکده را شامل سه رشته تحصیلی بهداشت، پرستاری و فوریت های پزشکی برشمرد و افزود: یکی از اقدامات دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد بازبینی و اصلاح سند توسعه و آمایش سرزمین توسط معاونت آموزش برای ایجاد رشته های جدید تحصیلی در این دانشکده بود که در این رابطه دارای اصلاح خوبی در سند بوده ایم تا رشته های تحصیلی خوبی به سند اضافه شود.

عزتی با بیان اینکه یکی از جمله مجوزهای دریافت شده برای افزایش رشته های تحصیلی این دانشکده رشته مامایی است، یادآور شد: از بهمن ماه سال جاری دانشکده علوم پزشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت مجوز 5 رشته تحصیلی جدید برای دانشکده علوم پزشکی اسدآباد

دریافت مجوز 5 رشته تحصیلی جدید برای دانشکده علوم پزشکی اسدآباد