مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-05سياسي

ضرورت تهیه سند آمایش جمعیت 15 میلیونی مازندران


ستاد جوانی جمعیت با نظارت بیشتری نسبت به برنامه های تشویقی وارد عمل شده است از این رو تهیه سند آمایش جمعیت 15میلیونی مازندران مورد تاکید است.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران گفت: ستاد جوانی جمعیت با نظارت بیشتری نسبت به برنامه های تشویقی وارد عمل شده است از این رو تهیه سند آمایش جمعیت 15میلیونی مازندران مورد تاکید است.

سید محمود حسینی پور امروز 14 تیرماه در همایش جوانی جمعیت که در سالن همایش های اداره کل هواشناسی مازندران در ساری برگزار شد با بیان اینکه مشکلات فرهنگی عامل اصلی نرخ پیری جمعیت است، اظهار کرد: مازندران از دیرباز مورد توجه افرادی که همواره تفرجگاه و منزل دوم شان در مازندران بود قرار داشته است.

وی به تاثیرات خلاء فرهنگی در استان مازندران اشاره کرد و افزود: مشوق های جوانی جمعیت را باید در مازندران باید افزایش داده شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در بحث واگذاری زمین باید مراقبت ایجاد شود که مشوق ها در کمترین زمان به محض تولد فرزند در اختیار خانواده ها قرار گیرد، تصریح کرد: هدیه زمین رایگان برای خانواده هایی که فرزند سومشان به دنیا آمده است در بیمارستان باید به این اهدا شود.

حسینی پور امنیت شغلی برای زنان شاغل در دستگاه های دولتی و خصوصی، واحهاید تولیدی را یک اصل مهم با هدف فرزندآوری دانست و یادآور شد: استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تهیه سند آمایش جمعیت 15 میلیونی مازندران

ضرورت تهیه سند آمایش جمعیت 15 میلیونی مازندران