مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-02سياسي

برگزاری گردهمایی مجمع حامیان کودکان مقاومت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین گردهمایی مجمع حامیان کودکان مقاومت که به اختصار «محکم» نامیده می شود؛ با حضور سردار رضا طلایی نیک معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی راهبردی و سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، - اولین گردهمایی مجمع حامیان کودکان مقاومت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین گردهمایی مجمع حامیان کودکان مقاومت که به اختصار محکم نامیده می شود؛ با حضور سردار رضا طلایی نیک معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی راهبردی و سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رضا واعظی عضو هیئت علمی دانشگاه صداوسیما و برخی از مقامات فعال در جبهه مقاومت و با موضوع کودکان و زنان در جبهه مقاومت در سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

سیدعباس پیغمبری دبیر مجمع حامیان کودکان مقاومت(محکم) در این گردهمایی با اشاره به اهداف و رویکرد مجمع گفت : مجمع محکم به عنوان یک سازمان مردم نهاد در راستای دفاع و حمایت از کودکان و مادران مظلوم محور مقاومت فعالیت خود را از 20 اردیبهشت سال 1400 آغازکرد.

وی افزود: این مجمع در راستای تحقق اهداف خود، سه موضوع مهم ، فرزندان شهدای مدافعین حرم، شهدای مدافعین حرم تیپ فاطمیون و زینبیون و کودکان و مادران در سراسر قلمرو جبهه مقاوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری گردهمایی مجمع حامیان کودکان مقاومت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

برگزاری گردهمایی مجمع حامیان کودکان مقاومت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر