مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 08:202023-07-06اجتماعي

شهر کرمانشاه ورودی مرزهای خسروی و مهران است


سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه این شهر در مسیر زوار اربعین قرار دارد، گفت: شهر کرمانشاه ورودی مرزهای خسروی و مهران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا آمویی صبح پنجشنبه در سومین جلسه ستاد اربعین شهرستان کرمانشاه در سالن شهید رجایی فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از زائران اربعین از شهرستان کرمانشاه عبور کرده و از مرزهای خسروی و مهران به زیارت اهل بیت (ع) می روند.

وی با اشاره به افزایش ساعت اعزام زائران اربعین از مرز خسروی، افزود: امیدواریم با برنامه ریزی منسجم و هماهنگ بتوانیم میزبانی شایسته برای زائران اربعین در شهرهای کرمانشاه، ماهیدشت و قلعه باشیم و با رفع مشکلات سال گذشته خدمات بهتری به زائران ارائه کنیم.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه از 27 مرداد تا 20 شهریور محدوده سفر زائران برای اربعین است، گفت: پیش بینی می شود که بیشترین تردد زائران اربعین در محدوده زمانی هشت تا 15 شهریور باشد که موکب های اربعین در این بازه زمانی فعال خواهند بود و به زائران سالار شهیدان خدمت رسانی می کنند.

آمویی با اشاره به شعار امسال اربعین، خاطرنشان کرد: شعارهایی که هر سال برای اربعین انتخاب می شود نیازمند تبیین است تا بتوانیم از فضای ایجاد شده برای اربعین از نگاه شعار سال برای رفع برخی از مشکلات همچون آسیب ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر کرمانشاه ورودی مرزهای خسروی و مهران است

شهر کرمانشاه ورودی مرزهای خسروی و مهران است