مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 20:202023-06-22اقتصادي

کلنگ زنی واحد تولید کنسانتره مس رمشک


معاون امور معادن و صنایع معدنی این اداره کل از کلنگ زنی واحد تولید کنسانتره مس رمشک در جنوب کرمان در آغاز دهه تولید و تجارت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جنوب کرمان، محمد مجاز امروز در حاشیه کلنگ زنی کارخانه کنسانتره مس رمشک اظهار داشت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در جهت افزایش تولید و اشتغالزایی، احداث صنایع معدنی متعددی را در نقاط مختلف این منطقه در دستور کار خود قرار داده و تعداد صنایع معدنی احداث شده در جنوب کرمان بیانگر تحقق این مهم است.

وی افزود: در آغاز دهه تولید و تجارت فاز نخست واحد فرآوری و کنسانتره مس در منطقه رمشک از توابع شهرستان قلعه گنج با حضور فرماندار شهرستان و امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک، کلنگ زنی شد تا گام مهمی را در جهت رشد تولید، افزایش اشتغالزایی و رسیدن به اهداف نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب برداشته باشیم.

معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، خاطرنشان کرد: این واحد با ظرفیت تولید 5 هزار تن در سال و اشتغالزایی برای 200 نفر به طور مستقیم با سرمایه گذاری 6 هزار میلیارد ریال در زمینی به مساحت 3 هکتار در مدت زمان یک سال احداث خواهد شد.

پایان پیام/3763/ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی واحد تولید کنسانتره مس رمشک

کلنگ زنی واحد تولید کنسانتره مس رمشک