مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 16:402023-07-02اقتصادي

مزایای سفر هوایی گرگان به بندرآکتائو/ اعلام زمان بازگشت حجاج گلستانی


مدیرکل فرودگاه های استان گلستان از افزایش پروازها از فرودگاه بین المللی گرگان به بندرآکتائو در کشور قزاقستان خبر داد و گفت: برای مسافران این پرواز مزایایی در نظر گرفته شده است.

- ایسنا/گلستان مدیرکل فرودگاه های استان گلستان از افزایش پروازها از فرودگاه بین المللی گرگان به بندرآکتائو در کشور قزاقستان خبر داد و گفت: برای مسافران این پرواز مزایایی در نظر گرفته شده است.

علی متانت صبح امروز یکشنبه 11 تیرماه 1402 در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه فرودگاه بین المللی گرگان یکی از مهمترین فرودگاه های شمال کشور محسوب می شود، اظهار کرد: پروازهای مختلف از و به این فرودگاه برقرار بوده که مورد استقبال هموطنان و اتباع کشورهای خارجی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پرواز بین فرودگاه گرگان و بندرآکتائو در کشور قزاقستان برقرار است، ادامه داد: با پیگیری ها و رایزنی های انجام شده، پروازها بین دو کشور از طریق این فرودگاه از ماهی یک بار به هفته ای یک بار رسیده است.

مدیرکل فرودگاه های استان گلستان با تأکید بر اینکه قزاق های زیادی در گرگان در کنار سایر برادران ترکمن، فارس، سیستانی و سایر قومیت ها زندگی می کنند، افزود: در راستای ارائه خدمات به این افراد، نخستین پرواز بین دو فرودگاه با تعامل جمعی و همکاری استانداری گلستان، اداره کل فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایای سفر هوایی گرگان به بندرآکتائو/ اعلام زمان بازگشت حجاج گلستانی

مزایای سفر هوایی گرگان به بندرآکتائو/ اعلام زمان بازگشت حجاج گلستانی