مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 08:402023-06-26سياسي

اعطاء 12 روز مرخصی به زندانیان واجد شرایط در هفته قوه قضاییه


به مناسبت هفته قوه قضاییه به زندانیان واجد شرایط 12 روز مرخصی اعطا می شود که پیش بینی می شود حدود یک هزار نفر از مددجویان از این ارفاق قانونی بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، هم زمان با هفته قوه قضاییه، علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران به منظور رسیدگی به درخواست ها، مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی زندانیان و در راستای سیاست های کلان قوه قضاییه، در رأس یک هیئت قضایی 70 نفره در ندامتگاه قزلحصار حضور یافت.

رییس کل دادگستری استان تهران در ابتدای حضور در ندامتگاه قزلحصار از کارگاه های تولیدی واقع در این مجموعه بازدید به عمل آورد و با مددجویان شاغل در این کارگاه ها گفتگو کرد.

وی در جریان این بازدید، میزان رضایت مددجویان از درآمد های حاصل از اشتغال در ندامتگاه را مورد بررسی و پرسش قرار داد که مددجویان با اشاره به یادگیری مشاغل و استفاده از فرصت ایجاد شده در شرایط زندان، دریافت دستمزد را بر اساس میزان تحویل کار های انجام شده، مطلوب توصیف کردند.

توصیه رییس کل دادگستری استان تهران به قضات در جریان بازدید از زندان رییس کل دادگستری استان تهران سپس طی نشستی با حضور معاونین قضایی، روسای دادگستری ها و دادستان های شهرستان های تابعه و قضات ذی ربط توصیه هایی را در جهت گره گشایی از مشکلات و مسائل زندانیان ارائه کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطاء 12 روز مرخصی به زندانیان واجد شرایط در هفته قوه قضاییه

اعطاء 12 روز مرخصی به زندانیان واجد شرایط در هفته قوه قضاییه