مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-09فناوري

شرکتهای بازی ساز ایران و روسیه برای تولید بازی های VR تعامل کردند


نماینده بنیاد ملی بازی های رایانه ای و مدیرعامل استودیو بازی سازی «پاییزان» از شرکت بازی سازی «آرکادیا» در حوزه تولید بازی های VR در روسیه بازدید و برای تولید این محصولات تعامل کردند.

- نماینده بنیاد ملی بازی های رایانه ای و مدیرعامل استودیو بازی سازی پاییزان از شرکت بازی سازی آرکادیا در حوزه تولید بازی های VR در روسیه بازدید و برای تولید این محصولات تعامل کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سجاد مقدم مدیر بخش بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای و محمد زهتابی مدیرعامل استودیو پاییزان که برای شرکت در هفته فرهنگی ایران در روسیه در مسکو به سر می برند، ضمن بازدید از شرکت بازی سازی آرکادیا به عنوان یکی از شرکت های فعال در حوزه تولید بازی های VR در روسیه و گفتگو با ولادیمر وارنیک مدیرعامل این شرکت، زمینه های همکاری مشترک میان این شرکت با شرکت های ایرانی فعال در حوزه تولید بازی های VR را مورد بررسی قرار دادند.

سجاد مقدم در این دیدار ضمن معرفی بنیاد ملی بازی های رایانه ای به عنوان نهاد متولی صنعت بازی ایران و ارائه گزارشی از برنامه های این بنیاد در حوزه آموزش، درباره استفاده از توانایی ها و ظرفیت های فنی این شرکت مبنی بر تولید و طراحی بازی های VR با رویکردهای مختلفی چون آموزش و مهارت افزایی در کودکان و گردشگری و معرفی اماکن تاریخی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکتهای بازی ساز ایران و روسیه برای تولید بازی های VR تعامل کردند

شرکتهای بازی ساز ایران و روسیه برای تولید بازی های VR تعامل کردند