مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 18:002023-07-03سياسي

جشن دانش آموختگی 205 دانشجو معلم در بوشهر برگزار شد


جشن دانش آموختگی 205 دانشجومعلم پسر پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با حضور رییس دانشگاه و جمعی از مسئولان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس دانشگاه بعد از ظهر دوشنبه در این جشن ضمن تبریک دهه ولایت و امامت و دانش آموختگی دانشجو معلمان در سالن همایش این پردیس اظهار داشت: انسان تا زمانی که زنده است از علم اندوزی و کسب دانش خود را بی نیاز نمی بیند و همیشه دنبال فراگیری دانش است و از این حیث انسان دانشجو و انسان در طلب دانش هیچ وقت فارغ التحصیل نمی شود.

رضا درویشی خطاب به دانش آموختگان ورودی 98 گفت: امیدوارم که همه شما به مراحل بالای علمی رسیده و بدانید که علم و دانش دریای بیکرانی است هر چه انسان در آن غوطه ور شود، بیشتر از این دریا بهره مند می شود و امید که همه ما معلمینی ولایی و معنوی باشیم.

درویشی ضمن تقدیر از عوامل برگزاری این جشن بیان داشت: کار معلمی بسیار ارزشمند است و امیدوارم همه شما با طی مدارج بالاتر نه تنها مقاطع علمی بالاتر را طی کند بلکه سواد علمی شما نیز افزایش یافته و حقیقتاً دانش آموخته را فرا بگیرید.

وی ادامه داد: شما دانش آموختگان ورودی 98 سفیران این دانشگاه هستید که به زودی وارد نظام تعلیم و تربیت می شوید و نیاز است که سفیرانی نمونه و الگو باشید، چرا که کلاس معلم در واقع پل صراط معلم هست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن دانش آموختگی 205 دانشجو معلم در بوشهر برگزار شد

جشن دانش آموختگی 205 دانشجو معلم در بوشهر برگزار شد