مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-18سياسي

باید برنامه راهبردی 50 ساله در حوزه میراث فرهنگی داشت


در حوزه میراث فرهنگی و حفاظت باید برنامه راهبردی 50 ساله داشت و مسئولین بر اساس آن عمل کنند.

- رییس گروه حفاظت و مرمت ایکوم گفت: در حوزه میراث فرهنگی و حفاظت باید برنامه راهبردی 50 ساله داشت و مسئولین بر اساس آن عمل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، دومین نشست از سلسله نشست های یک عمر تجربه با حضور دکتر رسول وطن دوست، چهره فاخر میراث فرهنگی سال 1402 و همزمان با زادروز وی در سالن کنفرانس مجموعه نیاوران برگزار شد.

این نشست با حضور سید احمد محیط طباطبایی، رییس ایکوم، بیژن مقدم، مدیر مجموعه نیاوران و جمع دیگری از علاقه مندان برگزار و مباحثی پیرامون نیازهای کنونی میراث فرهنگی کشور جهت پیشرفت و رسیدن به آرمان ها در این حوزه مطرح شد.

رسول وطن دوست در این نشست با بیان خلاصه ای از سرنوشت کاری خود گفت: راه اندازی پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی و فرهنگی و کمک جهت راه اندازی رشته مرمت در کشور از جمله کارهای برجسته و مهمی است که توانستم در طول دوران فعالیتم در حوزه های اجرایی انجام دهم.

وی توضیح داد: با راه اندازی رشته مرمت در دانشگاه های کشور توانستیم بیش از 3 هزار فارغ التحصیل در این حوزه داشته باشیم؛ و ساخت آزمایشگاه مرمت با عنوان پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی و فرهنگی در 8 هزار متر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید برنامه راهبردی 50 ساله در حوزه میراث فرهنگی داشت

باید برنامه راهبردی 50 ساله در حوزه میراث فرهنگی داشت