مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-10سياسي

واکنش دین درباره مهمانی 10 کیلومتری چیست؟


چند روز از برگزاری مهمانی 10 کیلومتری گذشته است.

جشنی که در آن شاهد سبقت مردم در خیرات بودیم.

اما برخی تشکیک می کنند برگزاری جشن با چنین هزینه هایی لازم نبود! آن ها حتی از دین مایه می گذارند و می گویند: - گروه زندگی: روز عید غدیر در ایران جشنی بزرگ برپا شد؛ اگر نه همه ایران، بلکه تنها چند شهر بزرگ را ملاک قرار دهیم، روز جمعه جشنی در کشور برگزار شد که شرکت کنندگان آن از جمعیت برخی کشورها بیشتر بودند.

در تهران بیش از چهار میلیون نفر در مهمانی 10 کیلومتری شرکت کردند و 433 هزار نفر از مردم بانی برگزاری این جشن ولایت شدند.

هر چند برخی واکنش ها تلاش داشتند این حضور سراسر شادی مردم را تحت شعاع قرار دهند، به گونه ای که این جشن را مخالف با آموزه ها و سبک زندگی دینی برشمردند، آیا به راستی دین اسلام با برگزاری چنین مراسم های شادی مخالف است؟ به عبارتی دیگر وظیفه حکومت اسلامی برای شاد بودن مردم در اعیاد بزرگ چیست؟ آیا چنین هزینه کردن برای تبلیغ ارزش های الهی اسراف است؟ با ما همراه باشید تا به یک وجهه سبک زندگی اسلامی برای گسترش شعار الهی که مربوط به جشن های شادی است، اشاره کنیم: مردم خودجوش پای جشن غدیر آمدند؛ آن هم به عشق الهی جایگاه قاعده سبقت در خیرات در جشن غدیر قرآن به یک قاعده مهم فرهنگی و تربیت دستور و از سویی در بیان فلسفه خلفت بشر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دین درباره مهمانی 10 کیلومتری چیست؟

واکنش دین درباره مهمانی 10 کیلومتری چیست؟