مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-09سياسي

264 داوطلب تربیت معلم قرآنی در مشگین شهر با یکدیگر رقابت کردند


کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان مشگین شهر گفت: با حضور 264 نفر شرکت کننده دوره تربیت معلم قرآنی در مشگین شهر برگزار شد.

- حجت الاسلام اسلام سودی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح علمی و آموزشی مربیان قرآن آزمون دوره تربیت معلم قرآنی در رشته روخوانی و روانخوانی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این آزمون با هدف گسترش آموزه های دینی و معرفتی و با مجوز سازمان دارالقرآن کشور و همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی در شهرستان مشگین شهر برگزار شد، خاطرنشان کرد: برگزاری این دوره به همت خانه قرآنی شهید آرمان علیوردی و با همکاری دانشگاه پیام نور مرکز مشگین شهر انجام شد.

کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان مشگین شهر از رقابت 264 نفر از داوطلبان و چهره های قرآنی و شاخص در دوره تربیت معلم قرآنی خبر داد و بیان کرد: هدف از این دوره ارتقای سطح علمی و کیفی و آموزش دانش آموختگان قرآنی است.

حجت الاسلام سودی با تاکید بر اینکه با برگزاری این دوره ها دانش آموختگان را در کادرسازی و در راستای آموزه های قرآنی تقویت می کنیم، گفت: داوطلبان بعد از پذیرش برای اقدامات تعلیم و تربیت و ورود به بدنه آموزش و پرورش و به کارگیری در سطوح مختلف قرآنی از جمله آموزش و تربیت فرزندان قرآنی وارد عرصه آموزش می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

264 داوطلب تربیت معلم قرآنی در مشگین شهر با یکدیگر رقابت کردند

264 داوطلب تربیت معلم قرآنی در مشگین شهر با یکدیگر رقابت کردند