مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 13:052023-06-05اجتماعي

20زندان از مراکز استان ها به خارج از محدوده شهری انتقال می یابند


مدیرکل دفتر فنی و مهندسی سازمان زندان های کشور از انتقال 20 زندان از مراکز استانها به خارج از محدوده شهری منتقل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر حاج محمدی ظهر دوشنبه در جلسه امکان سنجی انتقال زندان شهرستان ماکو به خارج از محدوده شهری با بیان اینکه ساختار فضای فیریکی زندان باید مطابق با استانداردهای زندانبانی اسلامی باشد، اظهار کرد: نگاه به توسعه فضای زندان باید نگرش درمان محور باشد برای همین در نظر گرفتن فضای لازم برای حرفه آموزی، اشتغال و انجام فرایض دینی و برنامه های آموزشی و فرهنگی در تیپ جدید ساخت زندان ها اهمیت ویژه ای دارد.

وی به تاریخچه طرح انتقال زندان های قدیمی و فرسوده به خارج از محدوده شهرها اشاره کرد و گفت از سال 1380 این طرح در مجلس طرح گردید و همیشه با مشکات عمدهای روبرو بود اما در برنامه ششم توسعه بند پ ماده 113 این موضوع به جد پیگیری می گردد و باید 20 زندان اصلی مراکز استان ها به خارج از محدوده شهری انتقال یابند.

حاج محمدی به موضوع قانون مولد سازی و تسهیل گری قانونی در واگذاری و تغییر کاربری برای فروش زمین زندان ها اشاره کرد و گفت: کمسیون های ماده 5 در رأس آنها استانداران و حتی شهرداران ملزم به تغییر کاربری و مساعدت در فروش، تهاتر، مشارکت و مزایده در واگذاری زمین و ابنیه زندان های قدیمی در داخل محدوده شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20زندان از مراکز استان ها به خارج از محدوده شهری انتقال می یابند

20زندان از مراکز استان ها به خارج از محدوده شهری انتقال می یابند