مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 09:152023-05-29سياسي

اجرای قانون پایانه های فروشگاهی؛ در دستور کار


مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان با اشاره به اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان گفت: نظارت بیشتر و مبارزه با فرار مالیاتی از اهداف اجرای این قانون است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی حسین پور، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان در مراسم تجلیل از کارکنان روابط عمومی اداره کل و تقدیر از برگزیدگان چهارمین جشنواره فرهنگ سازی مالیاتی اظهار کرد: اطلاع رسانی و آموزش 2 مقوله بسیار با اهمیت در سازمان امور مالیاتی محسوب می شود.

وی تقویت روابط عمومی و ارتباطات به دلیل قوانین متعدد مالیاتی و تصویب قوانین جدید را یکی از مهم ترین اولویت های اداره کل امور مالیاتی استان سمنان عنوان کرد.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان با اشاره به قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان گفت: اجرای این طرح به تنهایی مقدور نیست و مستلزم همکاری و هماهنگی تمامی سطوح حاکمیتی است.

حسین پور یکی از اهداف اجرای قانون پایانه های فروشگاهی را نظارت بیشتر و مبارزه با فرار مالیاتی دانست و افزود: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی و آشنا کردن مردم با قوانین حاکم می تواند در اجرای این قانون کمک بسیار شایانی کند و البته باید گفت عملکرد روابط عمومی اداره کل در این حوزه مناسب و قابل قبول است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای قانون پایانه های فروشگاهی؛ در دستور کار

اجرای قانون پایانه های فروشگاهی؛ در دستور کار