مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 08:202023-06-07اجتماعي

«نگارخاتون» صنعتی ترین روستای ایران


اینجا زندگی را ساده و صادقانه دوست دارند، آفتابشان که خروس خوان طلوع می کند، یک صبح زیبای دیگر را با ترنم دلنشین زندگی آغاز می کنند.

اینجا که می رسی اگر گوش هایت را خوب تیز کنی صدای سمفونی زندگی را به خوبی خواهی شنید، - ایسنا/همدان اینجا زندگی را ساده و صادقانه دوست دارند، آفتابشان که خروس خوان طلوع می کند، یک صبح زیبای دیگر را با ترنم دلنشین زندگی آغاز می کنند.

اینجا که می رسی اگر گوش هایت را خوب تیز کنی صدای سمفونی زندگی را به خوبی خواهی شنید، در کوچه پس کوچه های اینجا زندگی موج می زند، به اینجا که می آیی می بینی آنطور هم که می گویند زندگی اصلاً پیچیده نیست.

اینجا جایی است که در هوای پاک صبحگاهش آنگاه که صبحانه خود را در کنار اوج آرامش بوته های گل سرخ، یاس، سوسن و زنبق باغچه حیاط صرف کردند و هوای تازه صبح را به تک تک سلول های وجود خود تزریق کردند، آهنگ کارگاه ها با دستان پرتلاش و توانمند صنعتگرشان برای خلق یک روز پرتلاش دیگر هم آوازی تکاپو و تلاش برای لقمه نانی حلال را سرمی دهند.

روستای زیبای نگارخاتون واقع در شهرستان فامنین یکی از روستاهای فعال در عرصه اقتصادی بوده که به واسطه همین به ژاپن کوچک شهره بوده و این روستا را صنعتی ترین روستای ایران می شناسند، چنان که امروز تولیدات این روستا علاوه بر پرآوازه کردن روستای نگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نگارخاتون» صنعتی ترین روستای ایران

«نگارخاتون» صنعتی ترین روستای ایران