مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 09:462023-06-17اقتصادي

چرا مرغ روی قیمت مصوب 73 هزار تومان نمی ماند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، موضوع بود و کمبود و نبود مرغ در مغازه های سطح شهر مربوط به امروز دیروز نمی شود، طبق اذعان مسوولان کمبود مرغ کشوری است، چرا که پیش تر مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از مردم به دلیل کاهش عرضه مرغ و افزایش قیمت این کالای اساسی در هفته های گذشته عذرخواهی کرد.

در روزهای اخیر طبق اعلام تنظیم بازار کشور قیمت گوشت مرغ برای مصرف کنندگان 73 هزار تومان مصوب شده است، اما این در حالی است که به گفته برخی فعالان این صنف این قیمت مصوب شده در برخی استان ها اجرا نمی شود.

موضوع یکی بود یکی نبود مرغ از یک سو و عرضه این محصول با قیمت های متفاوت از سوی دیگر این روزها بازار مرغ را به چالش بزرگ تبدیل کرده است که مصرف کننده، عرضه کننده و تولیدکننده و همه و همه از وضعیت بازار ناراضی هستند.

بنابراین از مسوولان این انتظار می رود که برای تامین مرغ مورد نیاز مردم و برای ثبات قیمت این محصول با توجه به افزایش نهاده های دامی در کوتاه مدت اقدامات لازم را انجام دهند تا در بلند مدت برای حمایت از تولیدکنندگان شرایط به حالت پایدار بازگردد.

استان زنجان که به عنوان قطب تولید مرغ در کشور به حساب می آید و با وجود یدک کشیدن عنوان قطب تولید، با کمبود عرضه مرغ مواجه است و مردم در این شهر دچار مشکلاتی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مرغ روی قیمت مصوب 73 هزار تومان نمی ماند؟

چرا مرغ روی قیمت مصوب 73 هزار تومان نمی ماند؟