مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 10:152023-05-28اقتصادي

اختصاص600 میلیارد ریال برای احداث مراکز جامع سلامت آذربایجان غربی


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از صرف 600 میلیارد ریال اعتبار برای احداث مراکز جامع سلامت در مناطق هدف بازآفرینی شهری استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن حمزه لو در جلسه محرومیت زدایی اظهار کرد: 600 میلیارد ریال اعتبار به روز برای ساخت 3 مرکز جامع سلامت در محلات هدف شهرهای میاندوآب، بوکان و ارومیه جهت بهره برداری عمومی و ارتقای کیفیت زندگی مردم پیش بینی و هزینه شده است.

وی ادامه داد: خانه های سلامت از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران با هدف ایجاد ستادهای هماهنگ کننده و اجرایی محلات سالم و جلب مشارکت همگانی شهروندان به بهبود سلامت عمومی، آموزش و پیشگیری از بروز مشکلات اجتماعی کمک می کند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بیان کرد: مرکز جامع سلامت وکیل آباد ارومیه نیز در حال حاضر به اتمام رسیده و آماده تحویل به دستگاه بهره بردار است.

حمزه لو گفت: همچنین یک پایگاه اورژانس اجتماعی در محلات هدف شهر ارومیه در دست ساخت بوده که با تخصیص اعتبارات، این طرح تا هفته دولت آماده بهره برداری است.

وی یادآور شد: طرح پایگاه اورژانس اجتماعی در حال حاضر بیش از 25 درصد پیشرفت اجرایی دارد و برای این طرح 52 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص600 میلیارد ریال برای احداث مراکز جامع سلامت آذربایجان غربی

اختصاص600 میلیارد ریال برای احداث مراکز جامع سلامت آذربایجان غربی