مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 08:402023-06-05سياسي

آن چه در سفر شورای اداری چاروسا به قلعه بنی و گشتیاری گذشت


مسئولین بخش چاروسا در قالب شورای اداری مشکلات روستاهای قلعه بنی و گشتیاری را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، با هدف بررسی و پیگیری مشکلات، مسئولان بخش چاروسا از روستاهای چم لپو و قلعه بنی دهستان جاورده بخش چاروسا بازدید کردند.

در ادامه برگزاری جلسات شورای اداری بخش چاروسا در روستاها این بار این شورا با همراهی امام جمعه، بخشدار و مسئولان ادارات، مشکلات و خواسته های مهم مردم روستاهای چم لپو و قلعه بنی را  بررسی و از نزدیک با مردم گفت وگو کردند.

مشکلات این روستاها توسط شورا و دهیار و معتمدین در جلسه بیان شد و به صورت مکتوب برای پیگیری و بررسی به مسئولان ادارات بخش و بخشدار چاروسا ارائه داده شد.

عمده مشکلات و خواسته های مردم این روستاها عدم گاز رسانی، مشکل آب شرب، تخریب سراب بندی و کانال کشی مزارع کشاورزی آبی، اینترنت پرسرعت، اجرایی نشدن طرح هادی،  جدول گذاری، سیل بند دره سیلابی گشتیاری، عدم روشنایی و سیم به کابل و جابجایی تیرک های برق، جاده ارتباطی بین مزارع و توجه به جاده ارتباطی جاورده به پاتاوه دهدشت بود که از مسیر چم لپو عبور می کند.

حضور در روستای قلعه بنی و پیگیری خواسته های مردمی در این سفر از دیگر برنامه ها بود که شبکه گاز رسانی را مهمترین مشکل روستا می دانستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آن چه در سفر شورای اداری چاروسا به قلعه بنی و گشتیاری گذشت

آن چه در سفر شورای اداری چاروسا به قلعه بنی و گشتیاری گذشت