مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 17:002023-06-16سياسي

حل مشکلات کشور در سایه وحدت و تعامل میان قوا


وقتی قوای سه گانه، مجلس، قوه قضاییه و دولت با هم هماهنگ باشند و مردم هم کمک کنند، مشکلات گرانی، تورم و مسکن قابل حل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام سید نعمت الله صالح امام جمعه شهرضا ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه جهاد سازندگی با شکلی که امام(ره) ترسیم کردند ادامه پیدا نکرد و در وزارت جهاد کشاورزی ادغام شد، اظهار داشت: کشاورزی و دامداری در زندگی انسان یک نقش اساسی دارد، استقلال فرهنگی و سیاسی ملت وقتی محقق می شود که استقلال اقتصادی باشد.

وی با تأکید بر اینکه اگر ملتی در اقتصاد خود وابسته به بیگانه باشد هیچگاه استقلال پیدا نمی کند، افزود: زیربنای استقلال اقتصادی، کشاورزی و دامداری است و کشاورزی از مهم ترین مؤلفه های توسعه و رونق اقتصادی است که باید به صورت جدی از سوی مسؤولان حمایت شود.

صالح با اشاره به سفر ریاست جمهور به کشورهای ونزوئلا و کوبا گفت: امروز در موقعیتی هستیم که دولت سیزدهم در اقتدار و دیپلماسی بسیار موفق بوده و مورد تأیید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه ارتباط با کشورها مایه افتخار است و بسیاری از مشکلات با ارتباط با کشورهای دیگر حل می شود، بیان کرد: روابط خارجی در حل مسائل اقتصادی بسیار تاثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات کشور در سایه وحدت و تعامل میان قوا

حل مشکلات کشور در سایه وحدت و تعامل میان قوا