مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 13:252023-06-01اقتصادي

عشایر بوشهری در تولید برق خودکفا شدند


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: برای خدمات رسانی به عشایر زحمتکش و پرتلاش سال قبل 690 دستگاه نیروگاه خورشیدی در اختیار عشایر استان بوشهر قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، غلامرضا حشمتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به هوشمندسازی کنتور برق در استان بوشهر، اظهار داشت: در راستای مدیریت مصرف برق و جلوگیری از عدم مراجعه مشترکان به ادارات برق در قرائت کنتور، سال قبل 15 هزار دستگاه کنتور هوشمند در استان نصب شده است و امسال هم کنتور برق 8 هزار مشترک تعویض و هوشمندسازی می شود.

وی برق رسانی به مسکن مهر در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: برای برق رسانی به مسکن مهر باقیمانده سال های قبل 20 میلیارد تومان هزینه شده است.

این مقام مسؤول راه اندازی نیروگاه برق خورشیدی و گازی با سرمایه گذاری بخش خصوصی خبر داد و بیان کرد: برق شهرک های صنعتی بوشهر با ظرفیت 15 مگاوات راه اندازی شد.

حشمتی با اشاره به تأمین برق مناطق عشایری اعلام کرد: عشایر به سبب کوچ رو آنان و نداشتن مکان ثابت برای برق رسانی که برای خدمات رسانی به این قشر زحمتکش و پرتلاش 690 دستگاه نیروگاه خورشیدی سال قبل در اختیار عشایر استان بوشهر قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر بوشهری در تولید برق خودکفا شدند

عشایر بوشهری در تولید برق خودکفا شدند