مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 13:452023-06-21سياسي

تأسیس شعبه مؤسسه فرهنگی هنری منتظران منجی(عج) در استان سمنان


رییس جهاددانشگاهی استان سمنان از تأسیس شعبه مؤسسه فرهنگی هنری منتظران منجی(عج) در استان سمنان خبر داد و گفت: در این راستا تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین موسسه فرهنگی هنری منتطران منجی (عج) و جهاد دانشگاهی استان سمنان با توجه به شرایط وتوافقات منعقد شده است.

- تأسیس شعبه مؤسسه فرهنگی هنری منتظران منجی(عج) در استان سمنان ایسنا/سمنان رییس جهاددانشگاهی استان سمنان از تأسیس شعبه مؤسسه فرهنگی هنری منتظران منجی(عج) در استان سمنان خبر داد و گفت: در این راستا تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین موسسه فرهنگی هنری منتطران منجی (عج) و جهاد دانشگاهی استان سمنان با توجه به شرایط وتوافقات منعقد شده است.

علی منصفی راد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این تفاهم نامه همکاری با محوریت انجام همکاری های مشترک علمی، فرهنگی، آموزشی در راستای گام دوم انقلاب و مرتبط با اهداف و برنامه های دوطرف منعقد شده است.

وی ادامه داد: طبق توافق طرفین مجوز شعبه مؤسسه فرهنگی هنری منتظران منجی(عج) استان سمنان بنام جهاددانشگاهی استان سمنان صادر می شود و موسسه متعهد می گردد ضمن حمایت مالی و معنوی از شعبه سمنان ،درخصوص جذب کمک های مادی و معنوی از نهادهای متولی فرهنگ از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، اوقاف و امورخیریه و همچنین دیگر نهادهای دولتی و غیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسیس شعبه مؤسسه فرهنگی هنری منتظران منجی(عج) در استان سمنان

تأسیس شعبه مؤسسه فرهنگی هنری منتظران منجی(عج) در استان سمنان