مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:102023-05-30سياسي

152 واحد مسکن معلولان در خراسان جنوبی تحویل داده شد


صد و پنجاه و دومین واحد مسکن معلولان در خراسان جنوبی با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شماری از مسوولان استانی در روستای حاجی آباد بیرجند افتتاح شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی صد و پنجاه و دومین واحد مسکن معلولان در خراسان جنوبی با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شماری از مسوولان استانی در روستای حاجی آباد بیرجند افتتاح شد.

با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی، امروز سه شنبه 9 خرداد مراسم افتتاح یک واحد مسکن معلولان روستای حاجی آباد بیرجند برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این مراسم اظهار کرد: احداث مسکن محرومین از برنامه های جدی بنیان مسکن است و هیچ گاه متوقف نخواهد شد.

وی افزود: تلاش داریم دست محرومینی که توانایی ساخت مسکن ندارند را بگیریم و در ساخت این مساکن برخی از نهادهای حمایتی همچون بهزیستی، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مستضعفان با مجموعه بنیاد مسکن همکاری داشته اند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه برای خانواده های دارای دو معلول به بالا در کل کشور مسکن ساخته می شود، ادامه داد: احداث مسکن برای خانواده های دارای 2 معل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

152 واحد مسکن معلولان در خراسان جنوبی تحویل داده شد

152 واحد مسکن معلولان در خراسان جنوبی تحویل داده شد