مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 18:152023-06-15سياسي

حرکت در مسیر شهدا سرافرازی را برای کشور به ارمغان می آورد


فرمانده انتظامی کل کشور با اشاره به اینکه شهدا راه سعادت را به ما نشان دادند، گفت: آنان در برابر امام خود شعار تبعیت کامل از فرمان ایشان را فریاد زدند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمد رضا رادان در یادواره سرداران و 60 شهید مهندسی و پدافندغیرعامل فراجا در مرکز تربیت و تعالی ثامن الحجج(ع) سازمان عقیدتی و سیاسی انتظامی در قم، اظهار داشت: جوانان ما برای حضور در عرصه جهاد و شهادت آرامش و آسایش در کنار خانواده بودن را رها می کنند که این انتخاب نمی تواند ناشی از احساس باشد.

فرمانده انتظامی کل کشور افزود: حقیقت برگزاری یادواره شهدا این است که شهدا براساس اثر وجودی خود، ما را مهمان آیین هایی می کنند که به نام آنان برگزار می شود و ما دعوت شده به این مجالس هستیم.

رادان ادامه داد: اگر ما به خاطرات خودمان هم مراجعه کنیم، می بینیم که هیچ موضوعی مانند موضوع شهادت تازگی ندارد، انگار یاد شهدا هر سال تازه تر می شود و همیشه مسئله ای زنده است که تعالی انسان را رقم می زند، خانواده معظم شهدا نیز همواره مدالی بر سینه دارند که می درخشد و موجب سعادت آنان در دنیا و آخرت است.

وی با اشاره به اینکه سه عامل امامت، امت و مکتب باید در تحلیل مسئله شهادت مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: در موضوع شهادت باید به وجود امامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت در مسیر شهدا سرافرازی را برای کشور به ارمغان می آورد

حرکت در مسیر شهدا سرافرازی را برای کشور به ارمغان می آورد