مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-11ورزشي

اجرای برنامه های حجاب در فرهنگسراهای همدان


معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی با موضوع «حجاب» در فرهنگ سراهای شهرداری گفت: این برنامه افزایش مشارکت بانوان محلات را به دنبال داشت .

- هادی بلاغی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اهتمام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری به مقوله حجاب اظهار کرد: در این راستا فضاسازی شهری شامل چاپ و نصب بنر در سطح شهر و انتشار پیام هایی از طریق بلیبوردها و تلویزیون های شهری مورد توجه بوده است.

  وی به برگزاری جشن بزرگ من و دختر گلم در خصوص توجه به مسئله حجاب اشاره کرد و گفت: این برنامه به مدت دو روز در زمین چمن باشگاه شهرداری به مناسبت روز دختر برگزار شد و بیش از 2 هزار مادر و دختر در این مراسم شرکت کردند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه دختران مجرد شاغل در شهرداری سخن گفت و افزود: جشن بزرگ دختران خورشید هشتم نیز با حضور بیش از 5 هزار نفر از دختران در محل سالن ابن سینا برگزار شد که در این جشن فرهنگسازی در خصوص حجاب در دستور کار بود.

وی با بیان اینکه مساعدت و مشارکت با مجموعه های فرهنگی، هنری و مذهبی در توجه به مقوله حجاب حائز اهمیت بوده است گفت: اطلاع رسانی و فراهم کردن شرایط لازم برای برگزاری کلاس های آموزشی در محلات در همکاری با ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های حجاب در فرهنگسراهای همدان

اجرای برنامه های حجاب در فرهنگسراهای همدان