مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 22:252023-05-30اجتماعي

کارگاه های توانمندسازی دبیران و آموزگاران دیلم برگزار می شود


مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم گفت: با هدف توانمندسازی و دانش افزایی دبیران و آموزگاران شهرستان دیلم، کارگاه هایی با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین رمضانی سه شنبه شب در نشست مدیران مدارس متوسطه اول و دوم شهرستان دیلم با حضور مدیر و معاونین آموزشی و پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش این شهرستان، با بیان اینکه توانمندسازی دبیران و آموزگاران موجب رشد و توسعه آموزش می شود گفت: با هدف توانمندسازی و دانش افزایی دبیران و آموزگاران شهرستان، شهریورماه کارگاه هایی با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار می کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم افزود: در برخی دروس عمومی و همچنین به دلیل بازنشستگی تعدادی از همکاران کمبودهایی داریم که با مدیریت بیشتر، هیچ کلاسی در آغاز سال تحصیلی آینده بدون معلم نخواهد بود.

وی ادامه داد: در دروس هنر، کار و فن آوری، علوم و ریاضی که از دروس پر اهمیت دوره های ابتدایی و متوسطه اول هستند، در سال تحصیلی آینده به صورت ویژه تر دیده خواهند شد.

معاون آموزشی آموزش و پرورش دیلم در این نشست گفت: امسال سازماندهی نیروها با دقت بیشتری انجام خواهد شد و اولویت سازماندهی استفاده بهینه از تخصص نیروها در کلاس های درس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های توانمندسازی دبیران و آموزگاران دیلم برگزار می شود

کارگاه های توانمندسازی دبیران و آموزگاران دیلم برگزار می شود