مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-02سياسي

دستگاه های اجرایی موظف به اجرای دقیق قانون حجاب و عفاف هستند


رییس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: با توجه به ابلاغ وزیر کشور درخصوص مباحث عفاف و حجاب، وظیفه همه دستگاه ها اجرای آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی مجمع رهروان امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان، سردار جواد استکی رییس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان در جلسه فصلی و مشترک فراجا و مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان با تبریک ولادت با سعات امام رضا(ع) اظهار داشت: مسؤولان فرهنگی کشور اگر در طول سال های اخیر به وظیفه اصلی خود عمل کرده بودند امروز دچار هنجارشکنی ها در سطح جامعه نبودیم، ترک فعل ها باعث شده که معضلاتی در جامعه فراهم شود.

وی افزود: با توجه به ابلاغ وزیر کشور در خصوص مباحث عفاف و حجاب، وظیفه همه دستگاه ها اجرای آن است و وظیفه همه ما و خصوصاً آحاد مردم مطالبه گری از مسؤولان است که به نحو احسنت اجرایی شود.

استکی با اشاره به اهمیت مطالبه گری گفت: یکی از منویات رهبری بزرگوار این است که نگذاریم پرچم آرمانخواهی و مطالبه گری بر روی زمین بماند و در این راستا یکی از وظایف مجمع رهروان امربه معروف و نهی از منکر که یک نهادمردمی است، مطالبه گری از مسؤولان است که در این زمینه مردم پای کار آمده اند و این مطالبه گری ها باعث پویایی و رشد نظام اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی موظف به اجرای دقیق قانون حجاب و عفاف هستند

دستگاه های اجرایی موظف به اجرای دقیق قانون حجاب و عفاف هستند