مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-03سياسي

ارائه کمک فنی و اعتباری برای جایگزینی 5 هزار موتور برقی


مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوا گفت: کمک فنی و اعتباری به جایگزینی 5 هزار دستگاه موتورسیکلت برقی از جمله برنامه های مهم این شرکت در سال 1402 است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت کنترل کیفیت هوا، نماینده مؤسسه حسابرسی بهراد مُشار به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت در سال مالی منتهی به 29 اسفند 1401، گزارش این مؤسسه را در خصوص صورت های مالی، قرائت و عملکرد مالی و جریان های نقدی شرکت را در سال مالی 1400 منصفانه (مطلوب) ارزیابی کرد.

در ادامه این نشست، سید محمدمهدی میرزایی قمی، مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوا در تشریح فعالیت های این شرکت اعلام کرد: راهبری و نگهداری 22 ایستگاه سنجش آلودگی هوا و 35 ایستگاه سنجش آلودگی صوتی و 18 نمایشگر اطلاع رسان به همراه توسعه و به روزرسانی سامانه ها و نرم افزار پیش بینی اطلاع رسانی آلودگی هوا و تحت وب سیاهه انتشار شهر تهران از جمله اقدامات این شرکت است.

وی یکی دیگر از اقدامات این شرکت را کمک به جایگزینی و بهسازی موتورسیکلت های کاربراتوری عنوان کرد و افزود: در فاز اول توافق نامه منعقده با شرکت ملی پست، سال گذشته از 100 دستگاه موتورسیکلت برقی با حضور شهردار تهران، رونمایی و تحویل شرکت مذکور شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه کمک فنی و اعتباری برای جایگزینی 5 هزار موتور برقی

ارائه کمک فنی و اعتباری برای جایگزینی 5 هزار موتور برقی