مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 22:002023-06-03سياسي

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش ورامین منصوب شد


طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، «مصطفی خداداد» به عنوان سرپرست مدیریت آموزش و پرورش ورامین منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، طی مراسمی با حضور فرامرز تاجیک رییس اداره ارزیابی عملکرد و افشین ملکی مشاور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سالن جلسات آموزش و پرورش ورامین از زحمات علی عباسی مدیر سابق آموزش و پرورش این شهرستان تقدیر و مصطفی خداداد به عنوان سرپرست جدید، معرفی شد.

در حکم مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به جهت انتصاب مصطفی خداداد آمده است: برادر ارجمند جناب آقای مصطفی خداداد با توکل و استعانت از خداوند متعال و نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده و شایستگی های جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ورامین منصوب می شوید.

در بخش دیگری از حکم انتصاب مصطفی خداداد به عنوان سرپرست آموزش و پرورش ورامین، آمده است: با در نظر گرفتن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، سیاست های دولت مردمی و قوانین و مقررات آموزش و پرورش، حداکثر اهتمام خود را با روحیه ای انقلابی و جهادی در راستای تحقق تعلیم و تربیت شش ساحتی دانش آموزان شهرستان های است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش ورامین منصوب شد

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش ورامین منصوب شد