مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 08:252023-06-18ورزشي

کسب 5 مدال پاراتکواندوکاران مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور


پاراتکواندوکاران مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشوردر پومسه و کیوروگی آقایان 5 مدال (2 طلا، 2 نقره و یک برنز) دست یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، پاراتکواندوکاران مازندرانی با 2 طلا، 2نقره و یک برنز در مسابقات قهرمانی آزاد کشور به کار خود پایان دادند.

در پومسه و کیوروگی مسابقات قهرمانی آزاد کشوری پاراتکواندو آقایان 5 مدال (2 طلا، 2 نقره و یک برنز) توسط پاراتکواندوکاران مازنی به دست آمد.

 ششمین دوره رقابت های آزاد کشوری پاراتکواندو آقایان در 2 گروه پومسه و کیوروگی به میزبانی خانه تکواندو برگزار و در پایان نفرات مردان پاراتکواندوکار مازندرانی موفق به کسب 2 مدال طلا و نقره در بخش پومسه شدند و در بخش کیوروگی یک نقره در رده سنی نونهالان و یک طلا و یک برنز در رده سنی جوانان و بزرگسالان به دست آمد.

اسامی نفرات برتر مازندرانی در 2 بخش پومسه و کیوروگی به شرح ذیل است: پومسه رده سنی نوجوانان: مقام اول: حسام پاکزاد (مازندران) مقام دوم: شهرام صحراپیما (مازندران) کیوروگی: رده سنی نونهالان وزن 48- کیلوگرم مقام اول: امیر جودی (آذربایجان غربی) مقام دوم: شهرام صحراپیما (مازندران) مقام سوم: ابوالفضل شکوهی (قم)،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 5 مدال پاراتکواندوکاران مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور

کسب 5 مدال پاراتکواندوکاران مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور