مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 18:252023-06-12اقتصادي

چگونه مصرف برق کولر گازی را کاهش دهیم؟


یکی از راه های کاهش مصرف برق کولر گازی این است که اسپلیت خود را در دمایی تنظیم کنید که نقطه آسایش شما را فراهم کند و معمولاً دمای مناسب جهت کولرهای گازی 24 درجه سانتیگراد است.

- استفاده از کولرهای گازی بسیار رواج یافته است و مصرف برق کولرهای گازی نسبت به کولرهای آبی به مراتب بیشتر است دراین بین برای مناطق عادی منطقی و مقرون به صرفه این است که از کولر ابی استفاده شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ نکات ساده و در عین حال مهمی پیرامون نحوه استفاده از اسپلیت و داکت اسپلیت ها وجود دارد که شهروندان می توانند در صورت رعایت این نکات مصرف برق خود را به مراتب کاهش دهند.

  توجه به تنظیم دمای آسایش مکانیزمی قابل توجه برای صرفه جویی در مصرف برق این سامانه ها است.

  دمای آسایش یا آسایش حرارتی دمایی است که مهم ترین معیار در طراحی ساختمان بر اساس صرفه جویی در مصرف انرژی است و اگر به آن توجه نداشته باشیم با افزایش مصرف برق و افزایش قبض برق می شود.

  یکی از راه های کاهش مصرف برق کولرگازی این است که اسپلیت خود را در دمایی تنظیم کنید که نقطه آسایش شما را فراهم کند و معمولاً دمای مناسب جهت کولرهای گازی 24 درجه سانتیگراد است و با تنظیم این دما کولرگازی شما سریع تر محیط را به آن دما رسانده و ترموستات آن عمل کرده و کمپرسور دستگاه خاموش می شود و در طول استفاده شما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه مصرف برق کولر گازی را کاهش دهیم؟

چگونه مصرف برق کولر گازی را کاهش دهیم؟