مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:302023-05-30سياسي

رونمایی از «سرکش» / «این فیلم بسیار دردمند است»


مستند «سرکش» به کارگردانی سجاد سلیمانخانی در حالی رونمایی شد که رییس سازمان جهاد سازندگی گفت: سوژه این فیلم بسیار دردمند و از جنس آدمیت است.

- مستند سرکش به کارگردانی سجاد سلیمانخانی در حالی رونمایی شد که رییس سازمان جهاد سازندگی گفت: سوژه این فیلم بسیار دردمند و از جنس آدمیت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، مستند سرکش کاری از گروه مستند روایت فتح با حضور سردار زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی، کریم خوش مرام قائم مقام بنیاد فرهنگی روایت فتح، امیرعلی نیک آمال مدیرعامل خبرگزاری بسیج، داود مرادیان مدیر گروه مستند روایت فتح و جمعی از مسئولان و هنرمندان حوزه مستندساز جهادی در مجتمع فرهنگی و هنری اسوه رونمایی شد.

در ابتدای این برنامه داوود مرادیان، مدیر گروه مستند روایت فتح ضمن خیرمقدم به حاضرین پیرامون این مستند گفت: اتفاقی که در این اثر رخ داده است تولید مستندی است با موضوع جهادی که توسط یک انسان تأثیرگذار صورت گرفته است، یعنی در این مستند صرفاً یک فردی که فقط بیل و کلنگ می سازد نشان داده نمی شود بلکه انسانی دغدغه مند که تأثیر می پذیرد و تأثیر می گذارد را نشان می دهد و این همان موضوع مهمی است که معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی به دنبال آن بوده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از «سرکش» / «این فیلم بسیار دردمند است»

رونمایی از «سرکش» / «این فیلم بسیار دردمند است»