مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 19:052023-06-08سياسي

برنامه ریزی برای ساخت 40 هزار واحد مسکونی برای محرومان


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به مصوبات قرارگاه محرومیت زدایی استان گفت: در حوزه مسکن محرومان مقرر شد بیش از 40 هزار واحد مسکونی در سطح استان با همکاری استان و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برای جوامع هدف در دستورکار قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات قرارگاه محرومیت زدایی استان با بیان اینکه امروز استان اصفهان میزبان فرمانده و معاونان قرارگاه امام حسن محتبی(ع) بود، اظهار داشت: در قالب کارگروه های تشکیل شده، مسائل استان در حوزه های مختلف محرومیت زدایی مورد بحث قرار گرفت و در نهایت در حوزه های آب رسانی، راه روستایی و عشایری، بهداشت و درمان، بیابان زدایی و توسعه مراتع و کاشت نهال مصوبات خوبی داشتیم.

  وی افزود: در حوزه مسکن محرومان مقرر شد بیش از 40 هزار واحد مسکونی در سطح استان با همکاری استان و قرارگاه برای جوامع هدف در دستورکار قرار بگیرد همچنین در دیگر حوزه ها از جمله شهر و روستای مولد و علم و فناوری نیز تفاهم خوبی اتفاق افتاد.

  زینلیان با اشاره به زمان اجرایی شدن مصوبات عنوان کرد: معمولا سقف زمان تفاهم نامه ها 3 ساله است و اعتبارات در این زمان تأمین خواهد شد اما امیدوارم نهایتا تا سال دوم نتایج خوبی را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای ساخت 40 هزار واحد مسکونی برای محرومان

برنامه ریزی برای ساخت 40 هزار واحد مسکونی برای محرومان