مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 22:552023-06-05حوادث

205 نفر در جست وجوی پاراگلایدارسوار مفقود شده در دماوند


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران از جست وجوی 205 نفر در 16 منطقه تهران و مازندران برای پیدا کردن پاراگلایدارسوار مفقود شده در ارتفاعات دماوند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، مرتضی رضایی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرد پاراگلایدر سوار روز 13 خردادماه ساعت 13:22 از سایت پروازی امامزاده هاشم به مقصد منطقه آبسرد پرواز می کند.

وی افزود: این فرد بعد از پرواز به مقصد خود نمی رسد و از همان ساعت اولیه توسط دوستانش که گزارش حادثه از طریق سامانه 112 هلال احمر اعلام شد، تیم های امداد و نجات پایگاه های آبعلی، چنار و گیلاوند به منطقه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران تصریح کرد: با توجه به اینکه نزدیکی تاریکی هوا بود و باد و طوفان وجود داشت، عملیات جست وجو متوقف شد و از ساعت 4:30 دقیقه امروز صبح عملیات با 17 تیم امداد و نجات با ظرفیت 85 نفر کار آغاز شد؛ در این عملیات 15 دستگاه خودروی عملیاتی داشتیم که سه تیم در استان مازندران فعال بود.

رضایی ادامه داد: همچنین در این عملیات، 120 نفر از محیط بانان، عشایر، افراد بومی، کوهنوردان مشغول گشت زنی هستند و امروز در مجموع، 205 نفر عملیات جست وجو را انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

205 نفر در جست وجوی پاراگلایدارسوار مفقود شده در دماوند

205 نفر در جست وجوی پاراگلایدارسوار مفقود شده در دماوند