مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 09:252023-06-19اقتصادي

تأمین اعتبار پروژه راه آهن و کتابخانه مرکزی از طریق طرح مولدسازی


رییس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه از تأمین اعتبار پروژه راه آهن و کتابخانه مرکزی کرمانشاه از طریق طرح مولدسازی دولت برای تکمیل آنها خبر داد.

- حسن نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پروژه های مهم استان کرمانشاه که در حال پیگیری و تکمیل هستند، اظهار کرد: به منظور ساماندهی 6 کیلومتر باقی مانده از رودخانه آبشوران هماهنگی بین شرکت آب منطقه ای و شهرداری در حال انجام است تا با برقراری تفاهم لازم این طرح به سرانجام برسد.

وی در ادامه به سامانه گرمسیری تاکید کرد و افزود: این سامانه یکی از مهمترین پروژه های غرب کشور بوده که تاکنون پیشرفت قابل توجهی داشته و حدود 10 هزار میلیارد تومان در بودجه سال گذشته تحت عنوان مهار آب های مرزی در قالب اسناد خزانه اسلامی در نظر گرفته شد و پس از تکمیل این طرح موضوع سامانه سردسیری نیز دنبال خواهد شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه با بیان اینکه خودروسازی شهرستان صحنه نیز که در سفر به کرمانشاه بود که تاکنون 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و قرار بر این بود که تا پیشرفت 40 درصدی پروژه اعتبارات مورد نیاز آن از بودجه استانی تأمین شود و پس از آن بودجه مورد نیاز توسط وزارتخانه ذی ربط تأمین خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین اعتبار پروژه راه آهن و کتابخانه مرکزی از طریق طرح مولدسازی

تأمین اعتبار پروژه راه آهن و کتابخانه مرکزی از طریق طرح مولدسازی