مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 10:302023-06-09سياسي

برنامه های گردشگری تابستانه اجرا می شود


ششمین نشست هم اندیشی مدیران گردشگری مناطق 22 گانه با موضوع یکپارچگی و ابلاغ برنامه های گردشگری در تابستان با حضورسرپرست ستاد گردشگری و معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 6 برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی ستاد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، ششمین نشست هم اندیشی مدیران گردشگری مناطق 22 گانه با موضوع یکپارچگی و ابلاغ برنامه های گردشگری در تابستان با حضورسرپرست ستاد گردشگری و معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 6 برگزار شد.

ابتدای این برنامه مدعوین از گنجینه های بنیاد ایران شناسی بازدید کردند، در ابتدای نشست دکتر رجبی ضمن خیر مقدم به مدعوین توضیحاتی در خصوص نحوه تأسیس بنیاد ایران شناسی و معماری ساختمان ها بیان داشتند.

وی در ادامه اظهار داشت: راه انداری نمایشگاه و گنجینه دائمی تاریخ و تمدن ادوار مختلف ایران زمین، طراحی دروس ایران شناسی برای تدریس در مدارس و ارائه نشان ایران شناسی به افرادی که در حوزه ایران شناسی فعالیت کردند در نشست پایانی سال 1401 که با حضور رییس جمهور و هیأت امنا بنیاد برگزار شد در دستور کار قرار گرفته است، وی همچنین با توجه به عقد تفاهم نامه پیش رو با ستاد گردشگری اظهار داشت: این بنیاد آمادگی پذیرایی گردشگران و میهمانان داخلی و خارجی جهت معرفی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های گردشگری تابستانه اجرا می شود

برنامه های گردشگری تابستانه اجرا می شود