مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 12:302023-05-31فرهنگي

ارائه کتاب های تخصصی علوم قرآنی در کتابخانه هدی فرهنگسرای قرآن


کتابخانه هدی فرهنگسرای قرآن برنامه های متنوعی را برای کودکان و نوجوانان در تابستان طراحی کرده است همچنین کتاب های تخصصی علوم قرآنی در این کتابخانه ارائه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به منظور پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و همچنین انتقال مفاهیم و آموزه های قرآنی در ایام تابستان، برنامه های متنوع فرهنگی را برای مخاطب کودک و نوجوان در نظر گرفته است.

سلسله جلسات قصه گویی و قصه خوانی با موضوع قصه های قرآنی برای کودکان، جلسات خوانش کتاب و کتابخوانی برای نوجوانان، راه اندازی باشگاه کتابخوانی صدتایی ها، کارگاه های آموزش مطالعه موفق، مسابقات خلاصه نویسی و کتابخوانی و … از برنامه هایی است که همشهریان عزیز می توانند از آن ها استفاده کنند.

کتابخانه هدی با 27 هزار جلد کتاب در موضوعات متنوع عمومی و کتاب های تخصصی علوم قرآنی، با سالن قرائت کتاب و نشریات همه روزه از ساعت کار 8 صبح تا 20 مشغول خدمت رسانی است.

شایان ذکر است روزهای زوج ویژه برادران و روزهای فرد این کتابخانه میزبان خواهران بزرگوار است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن: 55780004 تماس گرفته یا برای شرکت در این برنامه ها به فرهنگسرای قرآن به نشانی خیابان قزوین نرسیده به میدان شمشیری نبش خیابان شهید کاظمی (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه کتاب های تخصصی علوم قرآنی در کتابخانه هدی فرهنگسرای قرآن

ارائه کتاب های تخصصی علوم قرآنی در کتابخانه هدی فرهنگسرای قرآن