مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 08:352023-06-21سياسي

با اقتدار از منافع ایران دفاع می کنیم


مراسم تجلیل از هشت نفر اعضای کرمانیِ ناوگروه 86 با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

- امیر عبدالرحمان ساسانیان فرد شامگاه 30 خردادماه در آیین تجلیل از اعضای ناوگروه 86 نیرو دریایی که به مدت هشت ماه دریانوردی به مسافت 65000 کیلومتر انجام دادند، در کرمان اظهار کرد: مهمترین نقش نیروی دریایی در دوران دفاع مقدس اسکورت نفت کش ها و کشتی های تجاری بود و در آن دوران 90 درصد صادرات و واردات کشور از طریق دریا بود.

او از اهمیت دریا سخن به میان آورد و تاکید کرد: درصد زیادی از اقتصاد دنیا به دریا وابسته است و متاسفانه ما اقتصاد دریا را به خوبی بلد نیستیم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش افزود: در دنیا مهم ترین شهرها، شهرهای واقع در سواحل هستند و در ایران اینگونه نیست به طور مثال بندرعباس از لحاظ توسعه در رتبه 22 قرار دارد.

او با بیان اینکه شاهد پیشرفت های نیروهای دریایی در حوزه های مختلف هستیم، تصریح کرد: اگر بخواهیم از منابع عظیم دریا استفاده کنیم، قطعا اول باید امنیت دریا را برقرار کنیم که نیاز به نیروی دریایی قوی، مجهز و مسلط به دانش روز است.

امیر ساسانیان فرد با اشاره به پیشرفت های ایران در حوزه های مختلف بیان کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران به این سطح از قدرت رسیده، ثمره تلاش های جوانان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اقتدار از منافع ایران دفاع می کنیم

با اقتدار از منافع ایران دفاع می کنیم